keskiviikko 21. elokuuta 2013

Uuden alku

Kirjoittanut Pieta - Eka postauksen kirjottaminen on aina yhtä vaikeeta. Aateltiin Juuson kaa perustaa uusi blogi. Molemmilla on jo ennestään omat blogit, mut nyt päätettiin pistää yhteinen blogi pystyyn. Juuso ei edes oo pahemmin kirjotella omaan blogiinsa. Mun toinen blogi pysyy edelleen samanlaisena kun ennen. Mä veikkaan, että ainakin nyt alkuun mä kirjotan enemmän kun Juuso, joka vielä hetken aikaa joutuu viettämään intissä. Toivotaan, että sen jälkeen alkaa molemmilta tulla aina välillä tekstiä. :)


Ihan alkuun uuden blogin perustaminen kävi mielessä siks, et mä saan eräilyhommat veke toisesta blogista, vaikka se kertookin yleisesti kaikesta mitä teen. Tää uusi blogi genreytyy vähän enemmän. Juuso tuli messiin, että kirjotuksiin saadaan jotain järkevääkin. Onhan toi jätkä aikamoinen kalamiekkonen. Juuso perehdyttää mua perhokalastuksen ihmeelliseen maailmaan ja mä vuorostani kerron siisteimmät vaellusjutut. Tarkotuksena olis siis kirjotella vähän kaikesta meijän harrastusjutuista. Pääjuttuina varmaan kalastus ja vaellus ja kaikesta niihin liittyvästä, mut varmasti mennään välillä myös ohi aiheen. Jotain yhteisiä reissuja käyn varmaan noukkimassa vanhasta blogista. Mä lisäsin jo vähän tunnisteita sivupalkkiin. Niistä lähdetään rakentelemaan, ainakin aluksi. Katotaan mitä tästä tulee.

 Tervetuloa seuraamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti